Přihlásit
DISTRIBUTOR
 

 Často řešené problémy

 
Zakoupili jste licenci Avast a neobdrželi jste licenci v očekávaném termínu? Pravděpodobně se jednalo o nákup na e-shopu výrobce Avast Software (www.avast.cz). Jak dále postupovat se dozvíte ZDE.
Můžete kontaktovat podporu výrobce Avast Software  na telefonním čísle +420 538 890 037
Tým podpory je k dispozici od pondělí do pátku v čase od 8:00 do 16:00.
Produkt řady Avast Endpoint Protection není funkční s Windows 10 SP4 (Spring updare 2018)?

Produkty Endpoint protection nejsou kompatibilní s Win 10 SP4 . Je třeba zažádat výrobce Avast Software o vygenerování licenčních údajů pro novou produktovou řadu Avast Business Antivirus (ABA).

Bohužel v tomto okamžiku nejsou k dispozici migrační nástroje pro automatický přechod z produktů EP na ABA. Z tohoto důvodu Avast Software přechod na nové produkty aktivně nenabízí, avšak v případě požadavku zákazníka lze přechod na ABA realizovat.
 P
ůvodní licence Endpoint Protection zůstanou v platnosti i po dodání licence ABA dle původního data expirace, případně do ukončení podpory pro EP produkty (to by nemělo nastat dříve, něž bude vyřešena migrace a zde není v tuto chvíli znám termín - pravděpodobně Q1/2019). Následně by měly být produkty EP podporovány ještě další rok (bez záruky).

Produkty ABA existují ve dvou verzích MANAGED (vzdálená správa, instalace prostřednictvím konzole vzdálené správy) a UNMANAGED (bez vzdálené správy, instalace na koncová zařízení). Konzoli vzdálené správy lze zvolit cloud nebo on-premise (místní LAN). V rámci výměny je poskytnuta licence jak pro MANAGED, tak UNMANAGED verzi.
 

 Nevíte si rady s instalací programu?

 
Průvodce instalací programu Avast naleznete na stránce: Jak na Avast?
 

 Potřebujete znovu zaslat svoji zakoupenou licenci (licenční soubor)?

 
Potřebujete přeinstalovat počítač? Máte nový počítač a nevíte, kde máte licenční soubor Avast. Nechte si ho poslat.
Váš licenční soubor je platný po celou dobu na kterou jste licenci zakoupili. V případě, že nemáte licenční soubor k dispozici, ale licenční období ještě neskončilo, můžete si kdykoli nechat licenční soubor opětovně zaslat. Je třeba uvést e-mailovou adresu uvedenou při nákupu licence.
 

 Nenašli jste správné řešení? Kontaktujte nás.

 

Technická podpora je poskytována zákazníkům, kteří produkty Avast/AVG zakoupili prostřednictvím společnosti ALWIL Trade nebo sítě autorizovaných prodejců v ČR a na Slovensku. Pokud jste koupili produkt Avast na
e-shopu společnosti Avast Software (www.avast.cz), je třeba se obrátit na podporu Avast Software - viz výše.

Technická podpora není poskytována uživatelům
Avast Free Antivirus (zdarma). Zkuste Avast Fórum
.
security.podpora@alwil.com
Napište nám a my Vám odpovíme okamžitě, jakmile to bude možné.
+420 274 005 333
Zavolejte nám v pracovních dnech od 8 do 16 hodin.
  Vzdálená asistence
Vzdáleně se připojíme na Váš počítač a pomůžeme s nastavením. Stačí si stáhnout malý program, pomocí kterého se  na Váš počítač připojí kvalifikovaný technik a provede vše co je třeba. Vše máte pod kontrolou, připojení můžete kdykoli ukončit.Pro využití této služby nás nejdříve kontaktujte telefonicky +420 274 005 333.
 
 

 Připravte si, než nám zavoláte.

 

Abychom vám dokázali rychle a správně odpovědět, pomůžete nám, když při zadání požadavku uvedete nebo budete mít připraveny následující údaje:

  Přesnou verzi produktu Avast včetně verze virové databáze.
Tyto údaje naleznete v uživatelském rozhraní avast!, záložka Nastavení / Aktualizace (u starších verzí Údržba / Aktualizace).
  Verzi operačního systému, který máte nainstalovaný.
V systémech Windows nejjednodušeji zjistíte na pracovní ploše pravým tlačítkem myši na ikonu (Tento) Počítač.
  Další údaje, které by mohly mít souvislost s vaším problémem.
  Kontaktní údaje na vás (jméno, telefon, e-mail).
 
  Nevíte si z něčím z uvedeného rady? Nevadí. Kontaktujte nás, nějak si s tím poradíme :-).